US government blocks Iran-affiliated news websites

Notices also appeared on some of Iran’s Press TV websites, the Iranian government’s main English-language satellite television channel, and Al Alam, its Arabic-language equivalent. Lualua TV, an Arabic-language Bahraini independent channel that broadcasts from the UK, was also taken down.

Leave a Reply